Kompanije / Auto-moto

AcuraDaihatsuInfinitiIsuzuLexusMazdaMitsubishiNissanScionSubaruSuzukiToyota

Honda

Zaštita sredine i bezbedniost putnika su glavni postulati Honde. Ovo u praksi najbolje pokazuje model Insight, koji je kao ekonomičan dvosed dobar primer kombinacije benzinskog i elektro pogona. Ovom modelu "budućnosti" pridružio se i model Civic koji je od EuroNCAP konzorcijuma dobio najviše ocene po pitanju zaštite putnika i pešaka.

Jazz
Ovog "mališana" pre svega karakreiše solidan konfor. Visina Jazza-a sa čotvoro vrata je 1,3 m, višestruko preklapajuća zadnja sedišta pružaju osećaj prostranosti i utič na varijabilnost, što u ovoj klasi nije čst sjučaj. Pogonski 1,2 litarski i 1,4 litarski četvorocilindraši su opskrbljeni dvostrukim paljenjem. Na 100 km troše samo 5 l, što samo po sebi garantuje ekonomičnost u gradskoj eksploataciji.

Civic
Modeli sa tri (90-200 KS) i pet (90-110 KS) vrata kao i Coupé (120-125 KS) sa prethodnikom nemaju ništa zajedničko osim imena, budući da je paleta Civic-a od proleća 2001. postepena obnavljana.
Posebna pažnja je usmerena na aktivnu i pasivnu sigurnost. Ravan pod i velika vesina karoserije doprinose prostranoj unutračnjosti kod modela sa 3 i pet vrata.

Accord
Hondina srednja klasa nastupa sa tti različite varijante karoserije: kao limuzina sa stepenastim i kosim zadnjim delom i kao Coupé. Modeli sa četvoro vrata se po želji isporučuju sa 1,8 ili 2,3 litarskim motorom (136 i 154 KS). U kupe varijanti kupcima je na raspolaganju četvorocilindarski (147 KS) ili trocilindarski (200 KS) V6 motor.
Ekskluzivni 2+2 model iz amerike u Evropu dolazi sa bogatom serijskom opremom.

Legend
Uprskos bogatoj serijskoj opremi, povoljnoj ceni i kultivisanom V6 motoru zapremine 3,5 l (205 KS), Legend nije ispunio očekivanja proizvođača pa je pretrpeo značajnije promene.

Insight
Ovoaj model je najlakše opisati kao tehničku avangardu upakovanu u aerodinamičnu karoseriju. Sadrži jelektrični motor kome tek na usponima i ili prilikom preticanja pomaže benzinski "kolega" sa svojih 4 cilinda zapremine 1l. Ovaj pogonski paket je pogodan za svakodnevnu upotrebu pre svega zbog male potrošnje od svega 4 litre na 100 km.

Integra
Sa samo 1,13 t teškim modelom Type R, honda želi prvenstveno da pridobije mlade kupce. Pruža prvoklasno zadovoljstvo u vožnji jer je opremljen visokim sedištima uskih bokova, diferencijalem sa zatvaračem i sportskim dinjim postrojem, dok 1,8 litarski motor dostiže i 7900 o/m. Klima uređaj i ostalo "konforna" oprema nije uključena.

S 2000
Hondin Roadster sa dva sedišta je možda čak i previše ekstreman, iz samo dve litre zapremine četiri cilindra kod modela S2000 izvlače 240 KS (pri 9000 o/min aktivira se elektronski ograničavač obrtaja). Uslovno rečeno, največi problem ovog modela je sam saobraćaj, jer se njegov potencijal može iskoristiti tek na trkačkoj stazi.

NSX
Ovaj model je već 12 godina prisutan u Hondinom programu super sportskih automobila. Možda vizuelno nije više toliko atraktivan (iako ima pomični krov) ali se to nikako ne može reći za odlične perfomanse, koje duguje pre svega lakoj karuseriji i motoru od 280 KS. Po želji isporučuje se i u varijanti od 255 KS i automatskim prenosom.

Stream
Minivena Shuttle yamenjuje Stream sa sedam sedišta. U sebi kombinuje osobine kombija i vena. Niži od prosečne limuzine nudi više prostora od karavana, a upravljivost mu je lagana poput one u limuzini.
Ovaj model, sa prednjim pogonom, isporučuje se sa dva pogonska agregata koji pružaju odlične perfomanse.

HR-V
Varijanti ovog modela ima zaista mnogo: sa 3 ili 5 vrata, pogonom na prednje ili na sva četiri točka, manuelnim ili bezstepenim CVT prenosom, 105 ili 124 KS. Kao osnova u visokoj kategoriji karavana nalazi se šasija modela Logo, ali samo pformalno, pošto ovaj model za razonodu nastupa potpuno individualno i deluje posve autentično.

CR-V
Model CR-V, drugo terensko vozilo u Hondinom programu, nudi konfor, vrliki tovarni prostor i automatsko uključivanj epogona na sva četiri točka. U normalnom režimu dvolitarski, četvorocilindarski motor od 147 KS pogoni samo prednje točkove, dok se zadnja osovina uključuje tek na klizavom terenu.
Vidi se da su konstruktori pristupili izradi prtljažnika sa posebnim osvrtom na detalje, naime, dno se može transformisati u praktičan stočić. Najbolja osobina ovog modela je upravo njegova svakodnevna upotrebljivost.

 

Modeli samo za japansko tržište

Pored modela koji su dobro poznati u Evropi kao što su Civic ili Accord, Honda na domaćem tržištu nudi plejadu drugih modela, od malog terenskog vozila Z (52-64 KS) pa sve do velikog vena od nazivom Lagreat, koji dolazi V6 motorom od 3,5 l i 215 Ks.

Veoma su popularni takozvani minicaro sa motorima od 0,7l kao što su Life Dunk, Vamos ili Z.

Na tržištu su prisutne i razne varijacije limuzine Integra.

U srednjoj klasi izdvajaju se modeli Avancier, opciono sa pogonom sa sva četiri točka, Orthia i Partner.

Mini ven Stepwagon je posebno omiljen kod mladih, sa svojih 160 Ks predstavlja pravog vuka u ovčijoj koži.

 

Honda u Indiji

Za manje zahtevna tržišta Honda je spremila model City koji se može opisati kao Civic sa stepenastim zadnjim delom. Pravi se od komponenti iz Tajlanda i Indije. Ima četvoro vrata, a kupac može da se odluči za jednu od tri jčine motora. Odaje utisak upravljivog i pre svega štedljivog automiila osrednjeg kvaliteta.

Dopunu programa čini Accord koji se rangira za klasu više.

 

Honda u Kini - Guangzhou

Model Honda Accord se nalazi na monogim tržištima, između ostalih i kineskom. U ovom slučaju radi se o američkoj verziji koja je nastala u kooperaciji sa kineskim proizvođačem Guangzhou-om.
Program motora koji se ograničava samo na 2,3 litarski četvorocilindarski motor od 150 KS, kasnije je dobio i dvolitarski motor slične snage (147 KS). Najsnažniji je trolitarski V6 motor od 197 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 265 Nm pri 4700 o/min.
Sigurnosna oprema prostrane limuzine, koja se često upotrebljava u državnim insttucijama, vazdušne jastue za vozača i suvozača, ABS i sigurnosni pojas u tri tačke.
Zanimljivo je da je ovaj model popularan i kod ženske populacije.

 




© 2001-2009. Besno Pile napada Japan sva prava zadržava, tektovi su u vlasništvu njihovih autora i/ili izdavača.
Administrator: Shin-en Preuzmite Firefox!123sajt.com