NASLOVNA << |
Zanimljivosti |
Vesti |
Japan u nas |
Članci |
Mi o njima |
Oni o nama |
Zabava |
Japanke |
Sport |
Način života Jezik | Religija | Istorija | Geografija | Ekonomija | Kompanije | Galerija | Fajlovi | Mapa sajta | O autoru | Linkovi |
SLEDEĆA >> |
|||
Zanimljivosti |
|||||
04.03.2009. Japančići pevaju Ringe, ringe, jaja
|
|||||
23.09.2007. Japanske bliznakinje navršile 100-tu
Rođene su 23. septembra 1907. godine kao druga i treća ćerka jednog seljaka. Žive u Nihonmacuu, severno od Tokija. Saki se udala za lokalnog seljaka i izrodila sedmoro dece. Cuki ih ima petoro, a radila je u predionici. Saki živi sa porodicom najstarijeg sina. Većinu vremena provodi u krevetu otkako je slomila nogu pre godinu dana. Najviše se „druži” sa daljinskim upravljačem televizora, a omiljeni su joj prenosi sumo rvanja. Cuki živi u porodici svog drugog sina i kako kažu članovi njene familije, bez većih problema sama vodi računa o sebi. Japan ima najveću populaciju stogodišnjaka na svetu, čiji se broj procenjuje na 30.000. Tanjug |
|||||
04.08.2007. Pileus - Internet kišobran sa flickr i Google Earth servisima
Deljenje fotografija se vrši preko najpoznaijeg veb sajt te vrste - Flickr.com. Kada korisnik nešto uslika ugrađenim aparatom, u roku od dva minuta slike se šalju na flickr, zajedno sa kontekstualni oznakama, preko ugrađene bežične konekcije. Naravno, moguće je i preuzimanje fotografija ali i video materijala preko YouTube-a i to samo jednim pokretom ručnog zgloba. 3D mape se skidaju sa Google Earth-a. Sadržaj mapa odgovara trenutnoj poziciji korisnika zahvaljujući GPS-u, tako da je moguće upoređivati digitalne slike sa stvarnim objektima pored kojih prolazite. |
|||||
26.04.2007. Prevaranti prodavali bogatim Japankama jagnjad kao pudlice Oko 2.000 jagnjića iz Australije i Britanije prodato je u Japanu kao pudlice, piše australijska novinska agencija AAP. Tanjug |
|||||
01.04.2007. Japanci se igraju Srba i Hrvata Japanci su nadaleko čuveni po svojim najneverovatnijim hobijima ali ovome se stvarno niko nije nadao, mada sa druge strane, ako se naša deca igraju kauboja i Indijanaca zašto oni ne bi mogli da se igraju Srba i Hrvata. Do kojih su detalja išli najbolje ilustruje brada na jednom igraču sa gornje slike, svaka sličnost sa čiča Dražom je namerna :)
Još slika na ovom sajtu |
|||||
|
|||||
28.10.2006. Predstavljen iPod robot
Osnovna funkcija robota ‚‚Mijuro” (Miuro) jeste da sledi svog ‚‚gazdu” po kući i pritom reprodukuje muzičke numere. ‚‚Mijuro” je visok 35 centimetara, izrađuje se u beloj, crnoj, žutoj i crvenoj boji, a opremljen je stereo muzičkim sistemom i priključnom stanicom za povezivanje s ‚‚iPodom”. Standardna verzija košta oko 950 dolara, a može se naručiti i model s Wi-Fi priključkom za bežično povezivanje sa video kamerom, senzorima za kontolu kretanja i daljinskim upravljačem. Predstavnici kompanije ZNP izjavili su da se ‚‚Mijuro” neće prodavati van Japana pre sredine 2007. godine. Tanjug |
|||||
31.08.2005. Predstavljen robot Wakamaru - mehanički batler u svakoj kući
![]() |
|||||
02.08.2005. Japanski naučnici napravili androida-ženu nazvanu Repliee Q1Expo
„Jednog dana će roboti moći da nas prevare: nećemo moći da raspoznamo jesu li u pitanju ljudska bića ili ne. Napravio sam mnoge robote pre Riplaji i shvatao sam u hodu koliko ljudski izgled daje robotu jak osećaj prisutnosti”, rekao je profesor Hiroši Išiguro. Riplaji Ku1 nije prva od svoje vrste: njena prethodnica se zvala Riplaji R1, izgledala je kao petogodišnja devojčica, ali nije bila ni izbliza sofisticirana kao model Ku1. Ova „starija mlađa sestra” je mogla da pokreće glavu na devet načina i da gestikulira rukom. Ipak, Ku1 je daleko naprednija, jer je napravljena na osnovu programa koji je detaljno analizirao karakteristične ljudske pokrete u nekim situacijama i koristio ih kao model za njene pokrete. „Ona može da komunicira sa ljudima. Može da odgovori na dodir, na gest. To je veoma zadovoljavajuće, mada je očigledno da imamo još mnogo posla”, kaže Išiguro. Glas javnosti |
|||||
23.06.2005. Hello Kitty USB hub i fleš kartice Hello Kitty fenomen se polako seli i u svet računarskog hardvera. Ovajsimbol je osmislio Šintaro Cuđi, osnivač kompanije Sanrio koja se bavila distribucijom Snoopy i Barbie igračaka u Japanu. On je eksperimentisao sa više životinjskih likova za svoje proizvode namenjene deci, ali kada se Kitty pojavila 1974. brzo je postalo jasno da je Cuđi pronašao rudnik zlata. Prodaja kompanija je rasla za po 100 % na godišnjem nivou u naredne tri godine, a Kitty se do dan-danas nije značajnije izmenila. Iako su Hello Kitty proizvodi izuzetno popularni i među kolekcionarima na zapadu, Sunrio 85 % prihoda od ovakvih proizvoda ostvaruje u Japanu gde ova maca predstavlja ikonu tinejdžerske kulture.
Benchmark |
|||||
06.04.2005. Žvakaća guma za povećanje grudi
Žvakaća guma za koju tvorci tvrde da može promeniti oblik i veličinu ženskih grudi, postala je ovih dana veliki hit u Japanu Kompanije B2Up takođe promoviše različite proizvode na bazi Pueraria-e, uključujući tablete i čajeve. Žvakaća guma (dolazi u četiri ukusa) postala je toliko popularna da postoje planovi da počne prodaja u svim maloprodajnim objektima. BBC News |
|||||
17.02.2005. Međunarodni sajam poklona u Tokiju![]()
|
|||||
05.10.2003. Orgije japanskih turista naljutilo Kinu CyberBulevar |
|||||
20.06.2003. Viktorija i Dejvid sleteli u Tokio Brojni obožavaoci juče su oduševljeno dočekali Viktoriju i Dejvida Bekam na aerodromu u Tokiju. Atmosfera je podsećala na histeriju s kojom su nekada dočekivani „Bitlsi“. Obožavaoci čuvenog britanskog para su satima čekali na aerodromu u Tokiju da bi sačekali svoje idole.Uprkos letu koji je trajao 11 sati, bračni par, odeven u bele majice, farmerke i crne žakete, izgledao je opušten i odmoran. Japanke su vrištale i kidale odeću sa sebe. Bivša „spajsica“ je izjavila: „Ovo je neverovatno. Divno je što vam nepoznati ljudi pružaju ovakvu dobrodošlicu u svojoj zemlji“. Bračni par se limuzinom odvezao do tokijskog hotela „Grand Hajat“, gde su se smestili u predsedničkom apartmanu na 21. spratu. Cena noćenja ovde košta 2.500 funti, apartman ima pet soba, tri bašte i otvoren bazen. U istoj ulici se nalaze butici čuvenih modnih kretaora Iseija Mijakija, Kristijana Lakroa i Hugo Bosa, iako će Viktorija ostati razočarana što neće moći da ide u šoping po radnjama omiljenog Versačea, čija se prodavnica otvara tek na jesen. CDC/JS |
|||||
24.01.2003. Japanke oblikuju stidne dlačice po uzoru na Beckhamovu frizuru Prema pisanju japanskog lista Mainichi Daily News, novi modni trend zaokupio je Japanke, a najpopularniji je među devojkama koje rade u kancelariji. Kako prenosi list, sve veći broj Japanki oblikuju svoje stidne dlačice po uzoru na "irokez" frizuru engleskog fudbalera Davida Beckhama. Pritom postoje tri varijante: "soft beckhamica" pri kojoj se dlačice kovrdžaju kako bi se dobio željeni oblik, te "popularna beckhamica" gde se dlačice češljaju, i "hardcore beckhamica" za koju je potrebno bojenje pramenova "irokezice" u vrištuće boje. Mainichi citira jednu "žrtvu" novog trenda koja kaže da među devojkama sa posla nastaje pravo takmičenje na tom području. |
|||||
09.05.2002. Posebni grudnjaci za fudbalske navijačice
Grudnjaci će se prodavati po ceni od 90 funti, a u cenu će biti uključen i jedan par gaćica na kojima će biti prikazan golman koji hvata loptu, objavila je japanska fabrika donjeg vešaTriumph International. Prema prvim informacijama, fabrika će proizvesti samo 100 grudnjaka koji će se prodavati isključivo u Japanu i to od 10. maja. "Više od 50 posto japanskih navijača su žene. Razgovarala sam sa nekim od njih i uveravale su me da su spremne da na stadione dođu u našim grudnjacima", izjavila je jedna od direktorki Triumph Internationala. |
|||||
< GLAVNA | VRH | SLEDEĆA > |
© 2001-2009. Besno Pile napada Japan sva prava zadržava, tektovi su u vlasništvu njihovih autora i/ili izdavača. Administrator: Shin-en ![]() |