Zanimljivosti

 

04.03.2009. Japančići pevaju Ringe, ringe, jaja

 

23.09.2007. Japanske bliznakinje navršile 100-tu

japanske bliznakinje Saki Takamija i Cuki Takašima na svom 100. rođendanuBliznakinje Saki Takamija i Cuki Takašima proslavile su stoti rođendan u društvu pedesetoro dece, unučadi i praunučadi.

Rođene su 23. septembra 1907. godine kao druga i treća ćerka jednog seljaka. Žive u Nihonmacuu, severno od Tokija. Saki se udala za lokalnog seljaka i izrodila sedmoro dece. Cuki ih ima petoro, a radila je u predionici.

Saki živi sa porodicom najstarijeg sina. Većinu vremena provodi u krevetu otkako je slomila nogu pre godinu dana. Najviše se „druži” sa daljinskim upravljačem televizora, a omiljeni su joj prenosi sumo rvanja.

Cuki živi u porodici svog drugog sina i kako kažu članovi njene familije, bez većih problema sama vodi računa o sebi.

Japan ima najveću populaciju stogodišnjaka na svetu, čiji se broj procenjuje na 30.000.

Tanjug

 

04.08.2007. Pileus - Internet kišobran sa flickr i Google Earth servisima

Pileus Pileus je kišobran povezan na Internet, čija je svrha da šetnje po kiši učini zabavnijim. Sa gornje strane nalazi se veliki ekran, ima ugrađen foto aparat, detektor pokreta, GPS prijemnik, digitalni kompas, što omogućava dve glavne namene: javno razmenjivanje fotografija i navigaciju pomoću 3D mapa.

Deljenje fotografija se vrši preko najpoznaijeg veb sajt te vrste - Flickr.com. Kada korisnik nešto uslika ugrađenim aparatom, u roku od dva minuta slike se šalju na flickr, zajedno sa kontekstualni oznakama, preko ugrađene bežične konekcije. Naravno, moguće je i preuzimanje fotografija ali i video materijala preko YouTube-a i to samo jednim pokretom ručnog zgloba.

3D mape se skidaju sa Google Earth-a. Sadržaj mapa odgovara trenutnoj poziciji korisnika zahvaljujući GPS-u, tako da je moguće upoređivati digitalne slike sa stvarnim objektima pored kojih prolazite.

Pileus.net

 

26.04.2007. Prevaranti prodavali bogatim Japankama jagnjad kao pudlice
Što bi naš narod rekao - ovce su za šišanje

Jagnje koje je prodato kao pudlica poznatoj japanskoj glumici Maiko Kavamaki

 Oko 2.000 jagnjića iz Australije i Britanije prodato je u Japanu kao pudlice, piše australijska novinska agencija AAP.

Firma „Pudlz ez pets” („Poodles as Pets”) prodavala je, uglavnom, preko svoje ekspoziture u japanskom gradu Saporou, jagnjice po ceni od 1.600 australijskih dolara (preko 900 €) reklamirajući ih kao pudlice.

Ta cena je upola niža od cene za prave pudlice, koje slično nekim drugim vrstama malih pasa imaju ulogu ne samo ljubimca već i modnog detalja u Japanu i vrlo su popularne među mladim ženama iz urbanih sredina.

Prevara je otkrivena nakon što je filmska glumica Maiko Kavamaki ispričala u jednoj tv emisiji kako njena pudlica nije htela da laje, i jede hranu za pse, pa je potražila savet veterinara koji joj je rekao da je reč o ovci a ne psu.

Nakon te emisije policija je dobila nekoliko stotina poziva od žena koje su posumnjale da i njihov ljubimac nije to što su mislile.

Jedan mladi japanski par shvatio je da je prevaren kad je svoju „pudlicu” odneo kod veterinara da joj se potkrešu nokti (kandže) a ovaj im rekao da njihov ljubimac ima kopita a ne kandže.

Japanska policija procenjuje da je oko 2.000 građana prevareno zahvaljujući činjenici da su ovce veoma retke u Japanu i da ih većina ljudi nikada nije ni videla.

Tanjug

 

01.04.2007. Japanci se igraju Srba i Hrvata

 Japanci su nadaleko čuveni po svojim najneverovatnijim hobijima ali ovome se stvarno niko nije nadao, mada sa druge strane, ako se naša deca igraju kauboja i Indijanaca zašto oni ne bi mogli da se igraju Srba i Hrvata. Do kojih su detalja išli najbolje ilustruje brada na jednom igraču sa gornje slike, svaka sličnost sa čiča Dražom je namerna :)

Japanci - tim Srbija

Japanci - tim Hrvatska

Još slika na ovom sajtu

 

28.10.2006. Predstavljen iPod robot

robot Miuro Japanska kompanija koja se bavi proizvodnjom robota za naučna istraživanja ZMP lansirala je na tržište prvog robota kompatibilnog s popularnim MP3 plejerom ‚‚iPod” američke informatičke kompanije ‚‚Epl” (Apple).

Osnovna funkcija robota ‚‚Mijuro” (Miuro) jeste da sledi svog ‚‚gazdu” po kući i pritom reprodukuje muzičke numere.

‚‚Mijuro” je visok 35 centimetara, izrađuje se u beloj, crnoj, žutoj i crvenoj boji, a opremljen je stereo muzičkim sistemom i priključnom stanicom za povezivanje s ‚‚iPodom”.

Standardna verzija košta oko 950 dolara, a može se naručiti i model s Wi-Fi priključkom za bežično povezivanje sa video kamerom, senzorima za kontolu kretanja i daljinskim upravljačem.

Predstavnici kompanije ZNP izjavili su da se ‚‚Mijuro” neće prodavati van Japana pre sredine 2007. godine.

Tanjug

 
31.08.2005. Predstavljen robot Wakamaru - mehanički batler u svakoj kući

Wakamaru U Tokiju se pojavio novi humanoidni robot (veličine deteta) simpatičnog naziva Wakamaru. Može da prepozna oko 10.000 reči i lica 10 različitih osoba. Mitsubishi ga reklamira kao kućnog robota opšte namene. Napaja se dopunjivim baterijama, a kreće na točkiće. U stanju je da razgovara sa ukućanima, da ih podseća na dnevne obaveze, da ih budi. Ako se poveže sa mobilnim telefonom, može se koristi za nadgledanje domaćinstva na daljinu. Obavestio bi vlasnika ako je npr. ušao provalnik ili čak ako se pogorša stanje bolesnika.

"Ovo je početak nove ere u kojoj će ljudi i roboti koegzistirati.", izjavili su zvaničnici kompanije.

Ovaj visokotehnološki batler biće pušten u prodaju tokom septembra po ceni od 1,58 miliona jena (11.600 €).

Wakamaru u 3 poze
 

02.08.2005. Japanski naučnici napravili androida-ženu nazvanu Repliee Q1Expo

Repliee Q1 Nikakav film ne može da vas pripremi za susret sa Riplaji Ku1, ženskim androidom kojeg su napravili naučnici sa Univerziteta Osaka. „Primetili smo da ljudi zaboravljaju da je Riplaji android dok pričaju s njom; oni su svesni da je ona android, ali njihova podsvest reaguje potpuno drugačije”, rekao je Hiroši Išiguro, šef istraživačkog tima. Riplaji ima kožu od fleksibilnog silikona, a u nju su ugrađeni brojni senzori i motori koji joj omogućavaju da se okreće i reaguje poput ljudi. Ona trepće kao i svaka žena, pokreće ruke na potpuno ljudski način, a naučnici su joj darivali čak i mogućnost podražavanja disanja.

„Jednog dana će roboti moći da nas prevare: nećemo moći da raspoznamo jesu li u pitanju ljudska bića ili ne. Napravio sam mnoge robote pre Riplaji i shvatao sam u hodu koliko ljudski izgled daje robotu jak osećaj prisutnosti”, rekao je profesor Hiroši Išiguro.

Riplaji Ku1 nije prva od svoje vrste: njena prethodnica se zvala Riplaji R1, izgledala je kao petogodišnja devojčica, ali nije bila ni izbliza sofisticirana kao model Ku1. Ova „starija mlađa sestra” je mogla da pokreće glavu na devet načina i da gestikulira rukom. Ipak, Ku1 je daleko naprednija, jer je napravljena na osnovu programa koji je detaljno analizirao karakteristične ljudske pokrete u nekim situacijama i koristio ih kao model za njene pokrete.

„Ona može da komunicira sa ljudima. Može da odgovori na dodir, na gest. To je veoma zadovoljavajuće, mada je očigledno da imamo još mnogo posla”, kaže Išiguro.

detaljnije: Članci

Glas javnosti

 

23.06.2005. Hello Kitty USB hub i fleš kartice

 Hello Kitty fenomen se polako seli i u svet računarskog hardvera. Ovajsimbol je osmislio Šintaro Cuđi, osnivač kompanije Sanrio koja se bavila distribucijom Snoopy i Barbie igračaka u Japanu. On je eksperimentisao sa više životinjskih likova za svoje proizvode namenjene deci, ali kada se Kitty pojavila 1974. brzo je postalo jasno da je Cuđi pronašao rudnik zlata. Prodaja kompanija je rasla za po 100 % na godišnjem nivou u naredne tri godine, a Kitty se do dan-danas nije značajnije izmenila. Iako su Hello Kitty proizvodi izuzetno popularni i među kolekcionarima na zapadu, Sunrio 85 % prihoda od ovakvih proizvoda ostvaruje u Japanu gde ova maca predstavlja ikonu tinejdžerske kulture.
Ukoliko ste ljubitelj Hello Kitty, sada svojoj kolikciji možete pridodati i ovaj USB hub, kao i SecureDigital memorijske kartice kapaciteta 128 MB, odnosno 256 MB.

Hello Kitty - USB hub   Hello Kitty - SecureDigital
više informacija: Članci

Benchmark

 

06.04.2005. Žvakaća guma za povećanje grudi

Žvakaća guma za koju tvorci tvrde da može promeniti oblik i veličinu ženskih grudi, postala je ovih dana veliki hit u Japanu B2UP
Kompanija B2Up naziva je "Bust-Up gum" (žvaka sa potiskom), ako se konzumira 3-4 puta dnevno može da poboljša cirkulaciju, smanji tres, čak i podmlađuje.

Žvaka deluje tako što postepeno ispušta određene sastojke koji potiču od biljke Pueraria mirifica. Teoretski, ovo pomaže mišićnom tkivu da ostane udobroj stanju.

Pueraria mirificaPueraria mirifica, poznata i kao Kwao Krua, je pronađena na Tajlandu i Burmi, gde je lokalno stanovništvo odavno koristi u medicinske svrhe. Njena krtola sadrži određenena jedinjenja (fitoestrogeni) koja su po hemijskom sastavu jako sličani ženskom hormonu estrogenu.
Na Chulalongkorn univerzitetu na Tajlandu, testovima je utvrđeno da terapija Pueraria biljkom može dovesti do povećanja grudi i do 80%.
Daljim istraživanjima u Engleskoj utvrđeno je da biljka pozitivno deluje sem grudi i na kožu i kosu.

Kompanije B2Up takođe promoviše različite proizvode na bazi Pueraria-e, uključujući tablete i čajeve. Žvakaća guma (dolazi u četiri ukusa) postala je toliko popularna da postoje planovi da počne prodaja u svim maloprodajnim objektima.

BBC News

 
17.02.2005. Međunarodni sajam poklona u Tokiju

Hello Kitty i DoraemonNa štandu poznate japanske firme za proizvodnju igračaka KDSystem, izložene su dve plišane lutke, dobro poznatih likova Hello Kitty i Doraemon-a. To samo po sebi ne bi bilo ništa novo da im konstruktori nisu ugradili Pioneer-ove stereo zvučnike u stopala.

 

 

05.10.2003. Orgije japanskih turista naljutilo Kinu

OrgijeOrgije u kojima je učestvovalo 400 japanskih turista i 500 kineskih prostitutki prouzrokovalo je porast negativnih tenzija između Japana i Kine.
Incident se desio u hotelu International Convention Centre (5 zvezdica) u gradu Zhuhai, u južnoj kineskoj provinciji Guangdong.
Novine Beijing Youth Daily iznose podatak da je vlasnik noćnog kluba organizovao devojke za razne turisticke zabave.
Prostitucija je u Kini zakonom zabranjena, ali se vremenom izuzetno razvila.
Trodnevna poseta ove japanske turističke grupe se zavrsila 18. septembra, na godišnjicu japanske invazije na Kinu 1931 godine.
Kaze se još da je ovaj aranžman organizovao marketinški odsek dotičnog hotela.
Hotel je juče bio zatvoren zbog policijske istrage.

CyberBulevar

 

20.06.2003. Viktorija i Dejvid sleteli u Tokio
Kada su videle Bekama, Japanke se poskidale

 Brojni obožavaoci juče su oduševljeno dočekali Viktoriju i Dejvida Bekam na aerodromu u Tokiju. Atmosfera je podsećala na histeriju s kojom su nekada dočekivani „Bitlsi“. Obožavaoci čuvenog britanskog para su satima čekali na aerodromu u Tokiju da bi sačekali svoje idole.Uprkos letu koji je trajao 11 sati, bračni par, odeven u bele majice, farmerke i crne žakete, izgledao je opušten i odmoran. Japanke su vrištale i kidale odeću sa sebe. Bivša „spajsica“ je izjavila: „Ovo je neverovatno. Divno je što vam nepoznati ljudi pružaju ovakvu dobrodošlicu u svojoj zemlji“. Bračni par se limuzinom odvezao do tokijskog hotela „Grand Hajat“, gde su se smestili u predsedničkom apartmanu na 21. spratu. Cena noćenja ovde košta 2.500 funti, apartman ima pet soba, tri bašte i otvoren bazen. U istoj ulici se nalaze butici čuvenih modnih kretaora Iseija Mijakija, Kristijana Lakroa i Hugo Bosa, iako će Viktorija ostati razočarana što neće moći da ide u šoping po radnjama omiljenog Versačea, čija se prodavnica otvara tek na jesen.

CDC/JS

 
24.01.2003. Japanke oblikuju stidne dlačice po uzoru na Beckhamovu frizuru

  Prema pisanju japanskog lista Mainichi Daily News, novi modni trend zaokupio je Japanke, a najpopularniji je među devojkama koje rade u kancelariji.

Kako prenosi list, sve veći broj Japanki oblikuju svoje stidne dlačice po uzoru na "irokez" frizuru engleskog fudbalera Davida Beckhama.

Pritom postoje tri varijante: "soft beckhamica" pri kojoj se dlačice kovrdžaju kako bi se dobio željeni oblik, te "popularna beckhamica" gde se dlačice češljaju, i "hardcore beckhamica" za koju je potrebno bojenje pramenova "irokezice" u vrištuće boje.

Mainichi citira jednu "žrtvu" novog trenda koja kaže da među devojkama sa posla nastaje pravo takmičenje na tom području.

 
09.05.2002. Posebni grudnjaci za fudbalske navijačice

navijačica  Grudnjaci "Hat Trick" izrađeni su od poliestera, a prodavaće se samo u zelenoj boji, kao što izgledaju fudbalskih tereni. Korpe, koje podsećaju na lopte, izrađene su od imitacije kože, a prekrivene su mrežom.

Grudnjaci će se prodavati po ceni od 90 funti, a u cenu će biti uključen i jedan par gaćica na kojima će biti prikazan golman koji hvata loptu, objavila je japanska fabrika donjeg vešaTriumph International. Prema prvim informacijama, fabrika će proizvesti samo 100 grudnjaka koji će se prodavati isključivo u Japanu i to od 10. maja.

"Više od 50 posto japanskih navijača su žene. Razgovarala sam sa nekim od njih i uveravale su me da su spremne da na stadione dođu u našim grudnjacima", izjavila je jedna od direktorki Triumph Internationala.

 



© 2001-2009. Besno Pile napada Japan sva prava zadržava, tektovi su u vlasništvu njihovih autora i/ili izdavača.
Administrator: Shin-en Preuzmite Firefox!123sajt.com