Sredinom sedamdesetih godina armija Južne Koreje je raspisala konkurs za razvoj novog tenka koji bi se proizvodio u toj zemlji. Na konkursu je pobedila Američka firma Chrysler Defense i prvi prototipovi su tokom 1983. godine testirani u Americi. Serijska proizvodnja je otpočela 1984. u fabrici firme Hyundai u Changvonu, a planirano je da se ukupno izradi oko 800 tenkova ovog tipa.
Vozilo po izgledu podseća na američki tenk M1 Abrams. Telo tenka je sastavljeno od ravnih čeličnih ploca, osim prednje kose ploče i prednjeg dela kupole, gde je primenjen kompozitni oklop. Vozač je smešten u prednjem delu oklopnog tela, sa leve strane, a ostala tri člana posade se nalaze u kupoli.
Osnovno naoružanje je top M68A1 američke proizvodnje, sa olučenom cevi kalibra 105 mm. Sa topom je spregnut mitraljez 7,62 mm, na otvoru nišandzije postavljen je mitraljez 12,7 mm, a na otvoru punioca 7,62 mm. Tenk raspolaže i sa 12 bacača dimnih kutija.
Na vozilu je primenjeno kombinovano oslanjanje - prednja i zadnja 2 oslona točka imaju hidropneumatsko oslanjanje, a centralna 2 sistem torzionih štapova. Za pogon tipa 88 koristi se dizel motor MTU 871 Ka-501, Nemačke proizvodnje, koji vozilu obezbeđuje specifičnu snagu od 23,5 ks/t.
Pored osnovne verzije postoji i tenk nosač mosta, a u rayvoju je tenk za izvlačenje.
TAKTIČKO-TEHNIČKE KARAKTERISTIKE